ظروف پلاستیکی

انواع ظروف فریزری پلاستیکی

انواع ظروف فریزری پلاستیکی

انواع ظروف فریزری پلاستیکی می خواهیم در این مقاله به شما معرفی کنیم. می دانید که یکی از مهم ترین ظروف پلاستیکی در آشپزخانه ها، ظروف فریزری می باشد. میوه ها و سبزیجات و یا گوشت و مرغ را می بایست در فریزر حفظ و نگهداری کرد تا از خرابی آن ها جلوگیری شود. برخی از مواد مانند ذرت، نخود فرنگی و یا باقلا و لوبیا سبز در فصل های خاصی وجود دارند و برای فصل هایی که کمیاب می شوند می بایست ذخیره داشته باشید. این ذخیره ها در فریزر نگه داری می شود. برای نگهداری از آن ها می بایست از انواع ظروف فریزری پلاستیکی استفاده کنید. اما این ظروف را از کجا تهیه کنیم؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بهترین نوع از انواع ظروف فریزری پلاستیکی معرفی کنیم.

انواع ظروف فریزری پلاستیکی

ظرف فریزری نگهداری کره: کره معمولا می بایست در فریزر نگهداری شود تا خراب  یا فاسد نشود. برای نگهداری از آن می بایست از یک ظرف درب دار استفاده کنید زیرا کره درصد زیادی چربی دارد و به اکسیداسیون بسیار حساس است. همچنین بوی غذاهای مختلف را نیز به خود جذب می کند و ممکن است ظعم ن تغییر کند. بنابراین برای نگهداری آن در فریزر می بایست از ظروف فریزری درب دار استفاده کنید.

ظروف پلاستیکی برای نگهداری گوشت: یکی از مهم ترین نکات در مورد نگهداری گوشت این است که هرگز آن را در ظرف استیل و یا فلزی نگهداری نکنید زیرا ممکن است اسید موجود در سرکه و یا آبلیمو باعث ایجاد ترکیبات مضر برای این فلز شود. بر خلاف فلز شیشه و یا پلاستیک ماده ای خنثی می باشد و برای نگهداری گوشت می توانید از آن استفاده کنید.

ظروف فریزری سبزیجات: از دیگر انواع ظروف فریزری پلاستیکی ظروفی است که برای سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. سبزیجات پس از مدت کوتاهی خراب می شود و می بایست در فریزر نگهداری شوند. برای نگهداری از آن ها و برای اینکه یخچالتان نیز کثیف نشود می توانید از ظروف فریزری پلاستیکی استفاده کنید.

مارک انواع ظروف فریزری پلاستیکی

  • ظروف فریزری لیمون
  • ظروف فریزری و نگهداری مواد غذایی زیبا سازان
  • ظروف فریزری و نگهداری غذا هوم کت
  • ظروف فریزری بازن
  • ظروف فریزری استیل نوین
  • ظروف فریزری شیشه ای کاوه

ظروف فریزری لیمون: مارک لیمون با سابقه درخشان در تولید لوازم آشپزخانه توانسته است جایگاه خود را در بین مشتریان حفظ کند. ظروف فریزری لیمون از تنوع زیادی در طرح و رنگ برخوردارند و به شکلی خلاقانه شکل گرفته و تولید می شوند تا به زیبایی خانه شما بیفزایند. می دانید که لیمون به دلیل کیفیت محصولات خود توانست در مدت کوتاهی بسیار مطرح شود. بنابراین ظروف فریزری آن یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در یخچال و فریزر می باشد که برای خرید آن ها می توانید به وب سایت دانیال پلاسکو مراجعه کنید.

ظروف فریزری و نگهداری مواد غذایی رضا: ظروف پلاستیکی رضا مارک تقریبا معروفی است که باید حداقل یک بار نام آن را شنیده باشید. رضا ظروف فریزری با دوام تولید می کند. ظروف فریزری رضا به دلیل شستشوی زیاد تغییر رنگ نمی دهند و مانند روز می درخشند. به راحتی می توانید ظروف فریزری رضا را چندین سال استفاده کنید بدون اینکه تغییر رنگی در آن ها مشاهده کنید.

این ظروف برای نگهداری و حمل مواد غذایی در کیف و یا کوله پشتی بسیار مناسب هستند. غیرقابل انکار است که برخی از غذاهای منجمد همان طعم ها یا بافت های قبلی را حفظ نکنند. اما هنگامی که انتخاب کنید چه چیزی را به طرز عاقلانه ای در ظروف فریزری منجمد کنید و آن را با استفاده از ظروف و تکنیک های مناسب برای حفظ کیفیت بسته بندی کنید ، به خود هدیه ای از مواد اولیه و وعده های غذایی با طعم و ماندگاری بالا میدهید.

خرید انواع ظروف فریزری پلاستیکی

دقت کنید ظروفی را میتوان در فریزر قرارداد که تهیه شده از جنس پلی پروپیلن با علامت اختصاری PP هستند، این علامت ها در پشت تمامی ظروف فریزری باید حک شده باشد در غیر آنصورت از قراردادن ظروف در فریزر جدا خودداری کنید.ظروف پلاستیکی معروف به ظروف مایکروویوی که می توان آنها را در مایکروویوی نیز قرارداد از جنس پلی پروپیلن هستند این ظروف را نیز می توان در فریزر قرارداد و برای نگهداری طولانی مدت غذا از آنها استفاده کرد.با استفاده از ظروف مناسب فریزر ظاهر فریزر و یخچال خود را مرتبتر و زیباتر میکنید و از فضای بیشتری برای قراردادن مواد غذایی می توانید بهره ببرید.

از ظروف فریزری دارای درب پلمپ شونده میتونید برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی در بخش فریزری و یخچال استافده کنید.همچنین از این ظروف می توان زمانی که باقی غذا زیاد است و میخواهید ان را برای مدتی در یخچال و فریزر نگهدارید استفاده کنید و با توجه به قابلیت مایکروویوی بودن این ظروف برای گرم کردن همان غذا از این ظروف با خیال راحت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید