ظروف پلاستیکی

انواع لگن پلاستیکی

lazy

انواع لگن پلاستیکی از دسته وسایل و لوازمی هستند که حضور آن ها در هر خانه و آشپزخانه، و حتی برخی محل های کار، آشپزخانه های صنعتی و… الزامی می باشد. پلاستیک یکی از مشتقات نفتی است که از زمان اکتشاف و اختراع، زندگی بشر را دگرگون کرده، و نقشی مهم در ساخت انواع محصولات و کالا های مختلف بر عهده گرفته است. علاوه بر این هم یکسری وسایل که تعدادشان هم خیلی زیاد است، از برخی وسایل با کاربرد صنعتی گرفته تا اسباب بازی های کودکان و بزرگسالان، و لوازم و وسایلی که در خانه ها و آشپزخانه ها کاربرد دارند، وجود دارند که به تنهایی از پلاستیک ساخته شده و ماده دیگری در ساخت آن ها مورد استفاده قرار نگرفته است. یکی از این انواع محصولات و مصنوعات پلاستیکی هم، لگن های پلاستیکی هستند که اگر می خواهید با موضوعات مرتبط با آن ها مثل انواع لگن پلاستیکی، خرید لگن پلاستیکی برای آشپزخانه، خرید لگن پلاستیکی ارزان قیمت و… آشنا شوید، در ادامه مقاله انواع لگن پلاستیکی هم همراه دانیال پلاسکو بمانید و صفحه را ترک نکنید.

انواع لگن پلاستیکی لیمون

همان گونه که پیش تر هم به آن اشاره و درباره آن صحبت کوتاهی شد، پلاستیک یک دنیای بسیار عظیم و گسترده دارد و طیف وسیعی از وسایل و لوازم را در بر می گیرد که برخی از آن ها در صنایع و برای کار های تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند، برخی از آن ها برای کار های پزشکی و کمک به پزشکان مورد استفاده قرار می گیرند، و برخی از آن ها هم در خانه ها و آشپزخانه ها برای مصارف خانگی استفاده می شوند که خیلی از این وسایل خانگی را همه ماها هم در خانه خودمان داریم. یکی از این انواع وسایل و لوازم پلاستیکی هم، انواع لگن پلاستیکی هستند، که در منازل و خانه ها، برای انجام کار های مختلفی از آن ها استفاده می شود. بهتر است پیش از این که اقدام به خرید لگن پلاستیکی برای آشپزخانه یا خرید لگن پلاستیکی ارزان قیمت از مراکز فروش انواع وسایل پلاستیکی مثل دانیال پلاسکو کنید، با یکسری از کاربرد ها و انواع لگن پلاستیکی، این وسایل پلاستیکی پر کاربرد، آشنا شوید. در قسمت پایینی به ترتیب یکسری از کاربرد های لگن های پلاستیکی، و انواع لگن پلاستیکی را با هم مشاهده می کنیم.

  • شست و شوی لباس ها یکی از عمده ترین استفاده ها از انواع لگن پلاستیکی در خانه ها و منازل افراد مختلف است.
  • نگهداری وسایل مختلف، مثل اسباب بازی های کودکان و… .
  • شست و شوی انواع و اقسام میوه جات و سبزی جات به کمک آبکش ها و لگن ها.
  • استحمام و شست و شوی بدن.
  • جابجایی و حمل وسال و لوازم مختلف یا میوه جات، صیفی جات یا سبزی جات.
  • استفاده های مختلف در روند پخت و آماده سازی غذا در آشپزخانه های مختلف.

خرید لگن پلاستیکی برای اشپزخانه

 همان گونه که گفته شد، یکی از عمده کاربرد های انواع لگن پلاستیکی در خانه ها و منازل مختلف، استفاده از آن ها در آشپزخانه ها می باشد. در آشپزخانه ها از لگن های پلاستیکی برای نگهداری مواد غذایی، نگهداری و شست و شوی مواد غذایی مثل میوه ها، سبزی جات،صیفی جات، برای آبکش کردن برنج، آماده سازی مواد اولیه غذا ها، و… استفاده می شود. البته تنها استفاده از لگن های پلاستیکی که شما می توانید برای تهیه آن ها و خرید لگن پلاستیکی برای آشپزخانه یا خرید لگن پلاستیکی ارزان قیمت، از فروشگاه معتبری مثل دانیال پلاسکو اقدام نمایید، تنها در آشپزخانه ها کاربرد ندارند، و کاربرد های دیگری که پیش تر هم به آن ها اشاره شد را دارند. برای آشنایی بهتر و بیشتر شما عزیزان با انواع لگن پلاستیکی، یکسری از آن ها در قسمت زیرین جمع آوری شده اند.

ست آبکش و لگن ۶ پارچه باران پلاستیک

این محصول دارای 3 عدد لگن و 3 عدد آبکش است که هر لگن دارای یک آبکش در سه سایز مختلف می باشد.

ست آبکش و لگن ۶ پارچه لیمون

این ست آب کش و لگن لیمون شامل ۳ آبکش و ۳ لگن دارای دو دسته،‌ و در سایز های مختلف بوده و برای آبکشی میوه، پاستا، سبزیجات مناسب است.

ست آبکش و لگن ۸ پارچه باران پلاستیک

که مقاوم و مرغوب است، و دارای 4 لگن و 4 سبد در سایزهای مختلف می باشد.

سرویس ۸ پارچه آبکش و لگن لیمون

  • 4 لگن و 4 سبد در سایزهای مختلف می باشد، و مناسب برای شستشوی انواع میوه و سبزیجات و کار های دیگر هستند.
  • آبکش و لگن چهارگوش باران پلاستیک سایز ۴.
  •  آبکش و لگن چهارگوش باران پلاستیک سایز ۳.
  • آبکش و لگن چهارگوش باران پلاستیک سایز ۲.
  •  آبکش و لگن چهارگوش باران پلاستیک سایز 1.

ست آبکش و لگن بیضی لیمون.

لگن گرد باران پلاستیک سایز 5.

لگن گرد باران پلاستیک سایز ۴.

لگن گرد باران پلاستیک سایز ۳.

لگن گرد باران پلاستیک سایز ۲.

لگن گرد باران پلاستیک سایز 1. لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۶.

لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۷.

 لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۵.

لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۴.

 لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۳.

 لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۲.

 لگن پریا رضا پلاستیک سایز ۱.

لگن گرد لیمون سایز ۱.

لگن گرد شماره ۱ لیمون.

 لگن گرد لیمون سایز ۲.

نزدیک لگن گرد شماره ۲ لیمون.

 لگن گرد شماره ۳ لیمون.

 لگن گرد لیمون سایز ۴.

لگن گرد شماره ۴ لیمون.

لگن گرد شماره ۵ لیمون.

خرید لگن پلاستیکی ارزان قیمت

در طی مقاله انواع لگن پلاستیکی به مطالب مختلفی درباره لگن های پلاستیکی پرداخته شد، که امید است به درد شما خورده باشند. در صورتی که اطلاعات لازم را جمع آوری کردید، و با توجه به نیاز خانه یا آشپزخانه منزل تان تصمیم به خرید لگن پلاستیکی ارزان قیمت یا خرید لگن پلاستیکی برای آشپزخانه گرفتید، به شما توصیه می شود که سری به سایت دانیال پلاسکو که یکی از معتبر ترین و بهترین سایت های حوزه تولید و فروش انواع و اقسام محصولات پلاستیکی مثل انواع گلدان پلاستیکی، انواع ست های جهیزیه، همین انواع لگن پلاستیکی، و… است بزنید، و از میان محصولات با کیفیت و با دوام دانیال پلاسکو، آن محصولی که به آن نیاز دارید را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید