محصولات ناصر

بهترین توالت فرنگی سیار

بهترین توالت فرنگی سیار | توالت فرنگی سیار

با معرفی بهترین توالت فرنگی سیار و انواع توالت فرنگی سیار در خدمت شما هستیم. امروزه افراد بسیاری به دلیل شرایط خاص جسمانی و یا حتی کهولت سن نمی توانند از توالت ایرانی استفاده کنند و به همین دلیل لازم است از توالت فرنگی استفاده کنند. این روزها در بسیاری از خانه های ایرانی نیز از توالت فرنگی استفاده می شود چرا که آسیب کمتری به زانو و کمر وارد می کند. اما در صورتی که بخواهید به مسافرت بروید تکلیف چیست؟ چگونه می توان در مسافرت نیز از داشتن یک توالت فرنگی برای افراد خانواده بهره برد؟ در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین توالت فرنگی سیار که می توانید در مسافرت های خود از آن بهره ببرید معرفی کنیم. با مجموعه دانیال پلاسکو همراه باشید.

فرض کنید که از توالت ایرانی استفاده نمی کنید و در عین حال مستاجر هستید. آیا می توان هرساله برای خانه ی جدید یک توالت فرنگی ثابت خریداری کرد؟ طبیعتا هزینه زیادی به همراه دارد و نمی توان هر سال این هزینه را گردن گرفت. در این صورت استفاده از وسیله ای که بتواند تا زمان خریدن خانه مشکل شما را رفع کند نیاز دارید. برای این کار می توانید از بهترین توالت فرنگی سیار یعنی توالت فرنگی ناصر پلاستیک استفاده کنید.

چه کسانی از توالت فرنگی سیار استفاده می کنند؟

استفاده از توالت فرنگی سیار برای تمامی افراد امکان پذیر می باشد اما با این حال برخی از افراد هستند که به آن نیاز مبرم دارند به حدی که بدون توالت فرنگی نمی توانند به سرویس بهداشتی بروند و در صورت استفاده از توالت ایرانی دچار مشکل می شوند. از جمله افرادی که نیاز به خرید بهترین توالت فرنگی سیار دارند به شرح زیر می باشد:

  • مصدومین حوادث که به شکستگی پا مبتلا شده اند.
  • کسانی که به تازگی عمل جراحی داشته اند.
  • بیماران دردهای مفصلی مانند: کمر درد و پا درد
  • افراد ناتوان جسمی-حرکتی
  • اشخاص مبتلا به سرگیجه
  • زنان باردار
  • سالمندان

نکات خرید بهترین توالت فرنگی سیار

یکی از مهم ترین فاکتورها به هنگام خرید توالت فرنگی ناصر این است که سایز توالت فرنگی با سایز دستشویی شما همخوانی داشته باشد. فاصله دیوار تا مجرای خروجی توالت را بررسی کنید، چرا که این فاصله عامل اصلی عملکرد صحیح توالت فرنگی سیار است. مناسب ترین فاصله برای این منظور 30 سانتی متر می باشد. همچنین به هنگام خرید بهترین توالت فرنگی سیار ارتفاع توالت فرنگی را نیز بررسی کنید. برخی از توالت فرنگی ها دارای نشیمن های مرتفع می باشند و افرادی که دارای کمردرد و زانودرد می باشند از این نوع استفاده می کنند. در میان توالت های سیار برخی از آن ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند که هرکس می تواند با توجه به قد و راحتی آن را تنظیم کند.

ابعاد توالت فرنگی سیار را بررسی کنید، نصب و راه اندازی توالت فرنگی های سرامیکی ممکن است برای بسیاری از افراد سخت و یا غیر ممکن باشد به همین دلیل ترجیح می دهند از توالت فرنگی های سیار استفاده کنند. توالت فرنگی سفری عمدتا از جنس برزنتبوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این توالت ها به صورت تاشو می باشند و به راحتی می توانید آن را هرجایی همراه با خود ببرید و یا داخل اتومبیل خود قرار دهید.

استحکام و مقاومت توالت فرنگی بسیار مهم است. افراد وزن های متفاوتی دارند و توالت فرنگی باید بتواند وزن آن ها را تحمل کند. توالت فرنگی ناصر از نوع ضخیم و بسیار مقاوم می باشد که وزن های بسیار بالا را نیز می تواند تحمل کند. همچنین قدرت تحمل وزن یک توالت فرنگی برای خانم های باردار نیز که وزن آن ها در اثر بارداری دوچندان شده، بسیار حائز اهمیت است.

انواع توالت فرنگی سیار

توالت فرنگی سیار مبله: یکی از محبوب ترین مدل های توالت فرنگی سیار می باشد که طرحی شبیه به مبل دارد. در دو طرف آن دو عدد دسته تعبیه شده و در دو مدل قیف دار و بدون قیف به فروش می رسد. این توالت فرنگی را به راحتی می توا بر روی توالت ایرانی قرار داد و از آن استفاده کرد.

توالت فرنگی سیار مسافرتی: نوع مسافرتی آن با حجم بسیار کوچک و قابل جمع شدن امکان حمل و نقل را بسیار ساده کرده است به شکلی که می توان آن را به راحتی جمع کرد و در پشت خودرو قرار دارد. طراحی این نوع توالت فرنگی به این صورت است که یک حفره به اندازه نشیمن گاه در وسط تعبیه شده و پایه های فلزی استقامت آن را تضمین می کند.

توالت فرنگی سیار قابل تنظیم: امکان تنظیم ارتفاع و حتی عرض توالت فرنگی سیار یک قابلیت منحصر به فرد در مدل قابل تنظیم این وسیله است. مسئله بلند و کوتاه بودن توالت فرنگی نه تنها از لحاظ علمی و پزشکی یک مشکل محسوب می شود، بلکه برای بسیاری از افراد که پاهای بلندتر یا کوتاه تر از حد معمول دارد، یک معضل است. شما می توانید پایه های فلزی توالت فرنگی سیار قابل تنظیم را به راحتی کوتاه یا بلند کنید. در نتیجه دیگر با مشکلاتی همچون کوتاه یا بلند بودن بیش از حد توالت فرنگی مواجه نخواهید بود.

خرید بهترین توالت فرنگی سیار

در بخش های پیشین در مورد مزیت داشتن یک توالت فرنگی سیار به بحث و بررسی پرداختیم و انواع توالت فرنگی سیار را برای شما شرح دادیم. در صورتی که می خواهید بهترین توالت فرنگی سیار را برای خود خریداری کنید می توانید به وب سایت دانیال پلاسکو مراجعه کنید و این توالت فرنگی سیار ناصر را که از محصولات ناصر می باشد با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید