محصولات دانیال

انواع جارو نپتون

انواع جارو نپتون

انواع جارو نپتون یکی از قدیمی ترین و در عین حال پراستفاده ترین وسیله هایی هستند که می شود گفت در خانه همه ایرانی ها وجود دارند. تمیز کردن خانه و جمع آوری آشغال های ریز و خیلی ریز همواره از مسائلی بوده است که از ابتدای شروع تمدن و شهر نشینی بشر، برای او وجود داشته است. در طول تاریخ انسان از ابزار های زیادی برای این کار استفاده کرده است اما بهترین آن ها که از گذشته تا کنون هم همراه او مانده است جارو نپتون دستی می باشد. در صورتی که به وسایل تمیز کاری خانه علاقه مندید و یا اگر که به فکر خرید جارو نپتون برقی، جارو نپتون دستی یا … هستید، ادامه مقاله انواع جاروهای نپتون را از دست ندهید.

جارو نپتون چیست؟

پیش از آشنایی با انواع جارو نپتون مثل جارو نپتون برقی و…، بهتر است که مروری بر خود جاروی نپتون داشته باشیم. همان گونه که گفته شد نپتون یکی از قدیمی ترین وسایل مورد استفاده بشر می باشد که برای تمیز کاری منزل و یا سایر محل ها، و برداشتن آشغال های ریز و خیلی ریز مورد استفاده قرار می گیرد. نپتون ها با این که وسایل کوچکی هستند و زیاد کارشان به چشم نمی آید، اما حتی با آمدن جارو برقی ها هم، به دلیل کارکرد خوب شان همچنان مورد استفاده افراد می گیرند. درست است که انواع جارو های نپتون از دیرباز تا کنون همواره کمک انسان بوده اند اما جارو نپتون قدیمی با مدل های امروزی کمی متفاوت بوده است.

کسب اطلاعات بیشتر: پخش عمده پلاستیک در سبزوار

انواع جارو نپتون

تمامی ابزار ها و وسایل در این کره خاکی دارای انواع و اقسام مختلفی هستند تا هر چه بهتر نیاز های ما انسان ها را برطرف کنند. این مورد درباره جارو نپتون دستی و… هم قضیه صدق می کند و نپتون دارای انواعی است تا هرچه بهتر و بیشتر بتواند به انسان ها در امر تمیز کاری و جمع آوری آشغال های ریز و خیلی ریز کمک بنماید. برای آشنایی بهتر و بیش تر شما عزیزان با انواع جارو نپتون که تعدادشان هم کم نیست و نسبتا قابل توجه است، برخی از نمونه های آن در قسمت پایینی این پاراگراف جمع آوری شده اند.

  • جارو نپتون برقی
  • جارو نپتون مدل کیف پول
  • جارو نپتون دستی
  • جارو نپتون دوقلو
  • جارو نپتون قدیمی
  • حارو نپتون مدل ماشین
  • جارو نپتون مدل تک
  • جارو نپتون مدل حیوانات مثل اردک و پروانه و…
  • جارو نپتون دسته دار
  • جارو نپتون تک محور
  • جارو نپتون چند محور
  • جارو نپتون مدل حصیری
  • جارو نپتون مدل تیتیز

 

جارو نپتون قدیمی

یکی از انواع جارو نپتون که پیش تر هم در بخش انواع جارو های نپتون به آن اشاره شد، جارو نپتون قدیمی می باشد. جاروی نپتون قدیمی خود نوعی از انواع جارو های نپتون دستی می باشد و از قدیمی ترین انواع جارو های نپتون است که هنوز هم توسط تعداد قابل توجهی از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از جارو های نپتون، در دو مدل بدون دسته و دسته دار وجود دارند که سایزی به نسبت بزرگ تر از نپتون های جدید دارند، بدنه آن ها بر خلاف سایر نپتون ها از آهن است و ماژولی برای باز و بسته شدن دارند. همچنین محور ها در جارو های نپتون قدیمی هم، بزرگ تر از نپتون های جدید هستند.

جارو نپتون دستی

با قطعیت می شود گفت که پر استفاده ترین نوع از انواع جارو نپتون، این مدل می باشد. جارو نپتون دستی وسیله ای است که بسته به دلخواه افراد، می تواند دارای یک یا دو محور برای جدا کردن آشغال و ذرات ریز از سطح زمین و فرش باشد. شکل کاری نپتون های دستی این گونه است که آن را بر روی زمین می گذارند و با کشیدن های متوالی بر روی زمین آشغال ها را از سطح زمین جدا می کنند. جنس انواع جارو های نپتون دستی می تواند از فلزات مثل آهن باشد یا می تواند از انواع پلاستیک ها باشد، که معمولا مدل های پلاستیکی متداول تر هستند.

جارو نپتون برقی

از دیگر انواع جارو نپتون که نسبتا جدید تر از سایر مدل ها می باشد، و چندین سالی است که وارد بازار ایران شده است، جارو نپتون برقی می باشد. جارو های نپتون برقی ساختاری دارند که هم به سایر جارو شبیه است و هم شبیه نیست. این یعنی چه؟، یعنی شکل و شمایل جارو های برقی تقریبا به مانند جارو های نپتون معمولی است و با استفاده از یک یا دو محور آشغال ها را از سطح زمین جدا می کنند، و در مدل دسته دارد و بدون دسته موجود هستند، اما تفاوت اصلی آن ها با نپتون های معمولی هم، در این بحث می باشد که دارای موتوری برقی برای انجام کار هستند و شما دیگر مجبور به وارد کردن نیروی زیاد، برای انجام کار نیستید.

کسب اطلاعات بیشتر: سرویس پلاستیک بازن شامل چیست؟

مزایای انواع جارو نپتون

همه ی وسایل در این کره خاکی دارای مشخصه های ویژه و منحصر به فردی هستند که نپتون ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. از بین این مشخصه ها، درباره چیستی و انواع جارو های نپتون صحبت شد، حال اما، نوبتی هم باشد، نوبت آن است که کمی از مزایا و دلایلی که باعث می شود ما جاروی نپتونی را برای خانه یا محل کار خود خریداری و از آن استفاده کنیم، صحبت شود. از مزایای جارو های نپتون می توان به حجم کم و سبکی در تمامی انواع جارو نپتون، بی صدا بودن در مدل های دستی و بسیار کم صدا بودن در مدل های برقی، ارزان و مناسب بودن قیمت در تمامی مدل ها، سرعت بالا در تمیز کاری و جمع آوری آشغال ها و… اشاره کرد.

خرید و سفارش جارو نپتون به صورت عمده و جزئی

برای خرید انواع جارو نپتون در مدل های مختلف از نپتون قدیمی گرفته تا انواع نپتون برقی، پیشنهاد می شود که حتما سری به سایت دانیال پلاستیک که از معتبر ترین و بهترین مراکز فروش انواع لوازم پلاستیکی می باشد بزنید، گروه دانیال پلاسکو در کنار ارائه مطالب مفید در سایت خود در حوزه لوازم پلاستیکی، تیمی مجرب از فروشندگان انواع لوازم پلاستیکی دارد و آماده است که نیاز های شما عزیزان در زمینه لوازم خانه و به خصوص لوازم پلاستیکی مورد نیاز خانه را برطرف نماید.

دیدگاهتان را بنویسید