سرویس مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی کدام است؟ از کدام برند سرویس مسافرتی خود را تهیه کنیم؟ کدام سرویس چای خوری برای شما مناسب تر است؟ سوالاتی که ممکن است با مشاهده این مقاله به ذهن شما برسد. در صورتی که قصد خرید سرویس چایخوری را دارید ولی هنوز تصمیم نگرفته اید که کدام مدل برای شما مناسب تر است با مجموعه دانیال پلاسکو همراه باشید.

در زمان پیک نیک و یا مسافرت داشتن یک سرویس چایخوری می تواند به شما کمک شایانی کند. کمتر ایرانی وجود دارد که با رفتن به مسافرت و یا پیک نیک چای را از یاد ببرد و یا اینکه قصد خوردن چای را نداشته باشد. چای پایه ثابت تمامی پیک نیک های ایرانی می باشد. حال فرض کنید که یک خانواده چهار نفره هستید و می خواهید به پیک نیک بروید. افراد عموما ترجیح می دهند سبک سفر کنند بنابراین تمام تلاش خود را می کنید که تمامی لوازم مورد نیاز خود را در یک سبد جای کنید. پیشنهاد می کنیم از سرویس مسافرتی لیمون استفاده کنید.

در کنار سرویس مسافرتی می بایست یک سرویس چای خوری نیز بردارید. جای دادن لیوان های نشانه دار که مخصوص هر فرد است و قند و چای در یک سبد ممکن است کمی سخت باشد. می خواهیم سرویسی را به شما معرفی کنیم که تمام لوازم مورد نیاز برای نوشیدن چای را به صورت یکجا دارد. برای این کار می توانید از سرویس چای خوری مسافرتی استفاده کنید. برای مشاهده انواع سرویس چای خوری مسافرتی با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید آدمک نشانگر سرویس چای خوری

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی 

سرویسی که به شما معرفی می کنیم کمک شایانی خواهد کرد که با استفاده از آن دیگر نگران جا ماندن لوازم خود و یا کم و کسری نباشید. شما با استفاده از این محصول می توانید لیوان های خود را در یک سبد در دار نگهداری کنید. علاوه بر این می توانید از آدمک های نشانگر لیوان استفاده کنید و هر لیوان را به یکی از اعضای خانواده اختصاص دهید. با استفاده از این آدمک ها دیگر نگران جابجا شدن لیوان ها نیز نخواهید بود. برای سفارش آدمک نشانگر لیوان نیز می توانید به مجموعه دانیال پلاستیک مراجعه کنید.

سرویس چای خوری 6 نفره صدف

یکی از انواع سرویس های چایخوری مسافرتی که می توانید آن را در مسافرت همراه با خود ببرید، سرویس چای خوری 6 نفره صدف می باشد. این سرویس به گونه ای طراحی شده است که از درب سبد می توانید به عنوان سینی استفاده کنید و هر فنجان نیز دارای یک قاشق مخصوص به خود می باشد. در کنار تمامی فنجان ها از آدمک های نشانگر استفاده شده است که می توانید هر رنگ را برای یک نفر اختصاص دهید.

سرویس چای خوری مسافرتی 6 نفره لیمون

لیمون را همگی می شناسید و می دانید که یکی از برندهای معتبر در زمینه کیفیت محصولات پلاستیکی می باشد. در کنار سرویس مسافرتی لیمون می توانید سرویس چای خوری مسافرتی لیمون را خریداری کنید. این سرویس چای خوری 6 نفره می باشد و مناسب برای خانواده های 5 یا 6 نفره است. سرویس های لیمون به گونه ای طراحی شده اند که دارای یک فضای در بسته برای ریختن قند و چای می باشند. تمامی لیوان ها دارای آدمک مخصوص به خود می باشد و می توانید لیوان با رنگ آدمک دلخواه را برای خود انتخاب کنید.

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

انواع سرویس چای خوری مسافرتی

سرویس چای خوری مسافرتی 4 نفره لیمون

اگر خانواده ای کم جمعیت هستید پیشنهاد بهتری برای شما داریم. در میان انواع سرویس چای خوری مسافرتی، ست چهار نفره هم به چشم می خورد که مخصوص خانواده های کم جمعیت می باشد. سرویس چای خوری مسافرتی 4 نفره لیمون را می توانید از مجموعه دانیال پلاستیک همراه با تخفیفات ویژه سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید.

سفارش سرویس چای خوری با آدمک نشانگر

در صورتی که قصد خرید سرویس چای خوری را دارید بهتر است در ابتدا انواع سرویس چای خوری مسافرتی را مشاهده کنید و سپس مناسب ترین گزینه را از دانیال پلاستیک برای خود سفارش دهید. در نظر داشته باشید تمامی محصولاتی که توسط دانیال پلاستیک عرضه می شود دارای تخفیف ویژه هستند و می توانید این محصولات را با کمترین قیمت تهیه کنید. تمامی سرویس های چای خوری مسافرتی دانیال پلاستیک دارای آدمک نشانگر هستند. اما در صورتی که مایل به خرید آدمک نشانگر به صورت جداگانه هستید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید