ظروف پلاستیکی

انواع گلدان پلاستیکی

انواع گلدان پلاستیکی

اگر که به گل و گیاه علاقمند باشید، احتمالا با انواع گلدان پلاستیکی آشنایی داشته باشید. در امروزه روز دنیا به شکلی پیش رفته است که اکثر زندگی ها شهری شده و اغلب افراد در آپارتمان ها زندگی می کنند، که این موضوع هم باعث شده است که ارتباطات انسان با طببیعت، و گل و گیاهان قطع شده، و دود و آلودگی های زیست محیطی جای آن ها را بگیرند. از همین رو خیلی از افراد آپارتمان نشین که زندگی شهری دارند، برای برقراری ارتباط با طبیعت، ‌در خانه خود از گل و گیاه نگهداری می کنند. در صورتی که شما جزء این دسته از افراد هستید، و یا اگر که علاقمندید که از گل و گیاه در خانه تان نگهداری کنید، در ادامه مقاله انواع گلدان پلاستیکی هم که قرار است به مطالبی مثل خرید گلدان پلاستیکی و… پرداخته شود هم، همراه دانیال پلاسکو بمانید.

گلدان پلاستیکی

پیش از این که به سراغ مباحث اصلی مقاله مثل انواع گلدان پلاستیکی یا خرید گلدان پلاستیکی برویم، بهتر است که با خود گلدان های پلاستیکی آشنا شویم. پلاستیک ها در زندگی امروزه شهری و حتی روستایی ما انسان ها، نقش بسیار زیاد و پررنگی دارند، به طوری که به جرئت می توان گفت که در نبود آنها زندگی انسان دچار مشکلات بزرگی می شود. نقش پلاستیک ها به قدری پررنگ است که شاید بشود گفت که 90 درصد وسایل مختلف در ترکیبات و ساختار خود از پلاستیک بهره می برند. البته وسایل دور و برمان قبلا از جنس های دیگری بودند اما به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که پلاستیک ها دارد و ارزان بودن آن ها، حدود 100 سالی است که استفاده از آنها بسیار باب شده است.

انواع گلدان پلاستیکی هم یکی از وسایلی هستند که از جنس پلاستیک هستند و در طرح ها و ر نگ های متنوع و مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. گلدان ها همان گونه که از نامشان هم پیداست وسایل و ظروفی هستند که از‌آن ها برای نگهداری گل ها و گیاهان استفاده می شود. معمولا در قدیم، گلدان ها اندازه های بزرگی داشتند و اکثریت هم از جنس سفال بودند، اما به همین دلیلی که پیش تر هم به آن اشاره شد یعنی گسترش زندگی شهری و آپارتمان نشینی، افراد دیگر فضای زیادی نداشتند که از گلدان های بزرگ و سفالی استفاده کنند، و به همین خاطر و همچنین به جهت پایین تر بودن قیمت گلدان پلاستیکی، امروزه از انواع گلدان پلاستیکی به جای گلدان های بزرگ و سفالی، برای خانه هایشان استفاده می کنند.

انواع گلدان پلاستیکی

دنیای پلاستیک ها بسیار وسیع و گسترده است و طیف بزرگی از انواع وسیله ها و تجهیزات که هر کدام کاربرد و استفاده های منحصر به فردی دارند، و هر کدام برای انجام دادن کار هایی مشخصۤ، به کار می روند را، در بر گرفته است. نکته ای که در باره پلاسیتک ها وجود دارد، این است که هر کدام از این دسته وسایل پلاستیکی، هر کدام خود به انواع و اقسام مختلف با ویژگی های متنوعی تقسیم می شوند تا قادر باشند به بهترین شکل ممکن نیاز های ما انسان ها را برطرف نمایند. این داستان در مورد گلدان های پلاستیکی هم وجود دارد، و انواع گلدان پلاستیکی در بازار ایران و جهان موجود هستند، و افراد می توانند با پرداخت قیمت گلدان پلاستیکی آن ها را تهیه نمایند. از همین رو اگر که قصد خرید گلدان پلاستیکی را دارید، بهتر است که با انواع گلدان پلاستیکی که برخی از آن ها در قسمت زیرین معرفی شده اند، آشنا شوید.

گلدان پلاستیکی دیواری: یکی از انواع گلدان پلاستیکی که چند سالی است راهی بازار شده و نسبتا هم پرطرفدار می باشد، ‌گلدان پلاستیکی دیواری است. این نوع از گلدان های پلاستیکی همان گونه که از نامشان هم پیداست ساختاری دارند که این امکان را برای افراد فراهم میاورد که آن ها را به کمک میخ یا هر چیز دیگری بر روی دیوار نصب کنند و گل و گیاهشان را بر روی دیوار قرار دهند. نمونه ایی از گلدان پلاستیکی دیواری را در زیر می بینیم.

گلدان دیواری دانیال پلاستیک

گلدان پلاستیکی نرده ای: یکی دیگر از انواع گلدان پلاستیکی که در سالیان اخیر استفاده از آن بسیار باب شده است، گلدان های پلاستیکی نرده ای یا خورجینی هستند. در همه مکان ها مثل آپارتمان ها، باغ ها و ویلا ها نرده یافت می شود. از همین رو یکی از مکان هایی که در سالیان اخیر نگهداری از گل بر روی آن ها بسیار باب شده است، نرده ها هستند. از همین رو شرکت های پلاستیک سازی در این صدد بر آمدند و گلدان های خورجینی یا نرده ای که فضای میانی آن ها خالی است را طراحی کردند تا بشود آن ها را بر روی هر نرده ای قرار داد. یک مدل از گلدان های نرده ای که در زمان خرید گلدان پلاستیکی می توانید آن را تهیه نمایید، در قسمت پایینی آورده شده است.

گلدان دیواری مینی

گلدان ایستاده: مدلی که هر وقت اسمی از گلدان، چه گلدان پلاستیکی، چه سفالی، و چه فلزی ه میان می آید، ذهن انسان به سمتش می رود، گلدان ایستاده است. گلدان های ایستاده اولین و قدیمی ترین نوع از انواع گلدان پلاستیکی،   انواع گلدان ‌سفالی و… می باشند. این گلدان ها بر روی زمین قرار میگیرند و خاک، و گل و گیاه درون شان قرار می گیرد. مدل هایی از گلدان پلاستیکی ایستاده را که با پرداخت قیمت گلدان پلاستیکی می توانید آن ها را تهیه نمایید، در قمسمت زیرین مشاهده می کنیم.

خرید گلدان پلاستیکی

گل و گیاه نماد زندگی هستند، و به خصوص در این دوره و زمانه که زندگی ها آپارتمانی و شهری شده و در شهر ها چیزی جز دود و آلودگی وجود ندارد، حضور آن ها در هر محیطی لازم است. از همین رو در صورتی که تحقیقات لازم را انجام دادید و تصمیم گرفتید که کمی حیات به آپارتمان و هر محیطی که در آن زندگی می کنید ببخشید، به شما توصیه می شود که به علت مناسب بودن قیمت گلدان پلاستیکی از آن ها برای نگهداری گل و گیاه هایتان استفاده کنید. برای تهیه و خرید گلدان پلاستیکی هم به شما پیشنهاد می شود که حتما سری به سایت دانیال پلاسکو بزنید. گروه دانیال پلاسکو یکی از بهترین و مجرب ترین گروه های فروش لوازم پلاستیکی در ایران هستند که شما می توانید انواع لوازم پلاستیکی مثل همین انواع گلدان پلاستیکی را از آن ها تهیه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید