تی چرخشی

خرید تی پدال دار لیمون

خرید تی پدال دار لیمون

با بررسی قیمت و خرید تی پدال دار لیمون در خدمت شما هستیم. یکی از بهترین ابزارهایی که برای نظافت منازل، شرکت ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد تی پدال دار می باشد که چندین سال است شرکت لیمون آن را معرفی کرده و به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است. این محصول یکی از بزرگترین و برترین تولیدکنندگان لوازم پلاستیکی لیمون می باشد. طی چرخشی لیمون یکی از تولیدات منحصر به فرد این شرکت می باشد که از تولید مورد توجه قرار گرفته است. کار با این دستگاه ساده و بسیار لذت بخش می باشد. کیفیت ساخت این تی چرخشی بالا بوده و به همین دلیل فروش بالایی را نیز از آن خود کرده است. برای خرید تی پدال دار لیمون می توانید به مجموعه دانیال پلاستیک مراجعه کنید تا این محصول را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

ویژگی های تی پدال دار لیمون

برخی از ویژگی هایی که در این دستگاه نهفته شده به شرح زیر می باشد:

پد پاک کننده این دستگاه از جنس میکروفایبر بوده و قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. همچنین باید آبکشی به راحتی تمیز می شود. کار با این محصول بسیار ساده می باشد چرا که دسته تی قابلیت خم شدگی دارد و به راحتی می توان برای تمیز کردن زیر مبل و میز از آن استفاده کرد.

پد تی شوی چرخشی لیمون به دو صورت قابل شستشو می باشد. هم می توانید آن را از طریق فشار دادن پدال تمیز کنید و هم اینکه از طریق فشار دادن دسته اهرم قابل شستشو می باشد. گیربکسی که داخل این دستگاه تعبیه شده است باعث شده تا سبد آن با سرعت بالایی به چرخش درآید و کار با آن بسیار ساده می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

زمین شوی لیمون به گونه ای طراحی شده که دارای شیر تخلیه می باشد و به راحتی می توانید آب آلوده را از آن خارج کنید و نیازی به کار اضافه نیست.

در بخش دیگری از دستگاه تی شور لیمون فضایی برای مایع طراحی شده است که می توانید مایع مورد نظر را درون آن بریزید تا آب داخل آن با مایع شستشو مخلوط شود و تمیز کردن فضا با سرعت بالاتری انجام گردد.

پدال و دسته این محصول از جنس درجه یک ساخته شده است و سالیان درازی را می توانید از آن استفاده کنید چرا که از مقاومت بالایی برخوردار است. دسته این محصول نیز قابلیت خم شدن و کوتاه و بلند شدن دارد. این قابلیت به شما کمک می کند که قسمت هایی که تمیز کردن آن ها دشوار است را پاک و تمیز کنید.

خرید تی پدال دار لیمون

نظافت خانه یکی از مواردی می باشد که روزانه، هفتگی و ماهانه باید به آن رسیدگی شود. زمین بسیاری از خانه ها نیز از جنس سرامیک می باشد و اگر بخواهید روزانه و یا هفتگی سرامیک را دستمال بکشید چیزی جز خستگی برایتان باقی نمی ماند. اما می توانید با خرید تی پدال دار لیمون کار خود را راحت کنید. سطل زمین سوی لیمون تمامی استنانداردهای لازم برای نظافتی عالی و راحت را فراهم کرده است. یک سطل بزرگ و باکیفیت در اختیاز دارید که دارای شیر تخلیه می باشد و می توانید کثیفی را تنها با یک دکمه از آن خارج کنید. همچنین دارای یک پدال برای چرخاندن سبد چرخی می باشد. تی چرخشی که در اختیاز شما قرار داده شده است دارای دسته آلومینیومی و کیفیت بسیار بالایی می باشد. برخی از مزایای خرید تی پدال دار لیمون به شرح زیر می باشد:

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سرویس جهیزیه لیمون

  • تولید شده از جنس پلاستیک و استیل
  • شامل طی دسته بلند چرخشی و سطل پدالی
  • سطل دارای آبگیر استیل و محفظه‌ی مجزا
  • دارای محفظه مخصوص مایع و شیر تخلیه
  • دارای الیاف میکروفایبر با قدرت جذب بالا
  • طی دارای سری گرد با طراحی لولایی برای گردش آسان به همراه یدک
  • مناسب منزل و دیگر محیط هایی که نیاز به نظافت روزانه دارند.

از دیگر خصوصیات آن می توان به امکان افزود مایع به آب درون سطل اشاره کرد. بدین ترتیب با سرعت بالا به راحتی می توانید فضای مورد نظر خود را تمیز کنید بدون اینکه از این کار خسته شوید. در نظر داشته باشید الیاف این تی علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا، تا 7 برابر وزن خود آب جذب می کنند که با مسئله می تواند در جمع کردن مایع پخش شده به شما کمک شایانی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید