ظروف پلاستیکی

در پیک نیک به چه وسایلی نیاز داریم؟

در پیک نیک به چه وسایلی نیاز داریم؟

قطعا شما نیز به هنگام رفتن به پیک نیک با مشکلاتی مواجه شده اید. در پیک نیک به چه وسایلی نیاز داریم؟ بسیار اتفاق افتاده است که به پیک نیک رفته اید و برخی از لوازم خود را جا گذاشته اید. در این بخش می خواهیم لیستی را که نیاز دارید با خود به پیک نیک ببرید را برای شما بیان می کنیم. در پیک نیک به چه وسایلی نیاز داریم؟ سوال بسیاری از خوانندگان این مقاله می باشد.

وسایل ضروری پیک نیک

گاهی اتفاق افتاده که به صورت ناگهانی مجبور شدید که تمامی لوازم پیک نیک را در مدت زمان کوتاهی آماده کنید. طبیعتا جا افتادن یکی از لوازم برای همه پیش آمده و ممکن است در طول پیک نیک با مشکل مواجه شوید. برای راحتی کار می بایست لوازم مورد نیاز پیک نیک را جدا کنید و در یک بخش از خانه قرار دهید که امکان پذیر نمی باشد و یا اینکه یک لیست از آن تههی کنید و در صورت لزوم از روی دفترچه لوازم مورد نیاز خود را جمع آوری کنید. اگر بخواهیم لوازم مورد نیاز پیک نیک را دسته بندی کنیم می توان سه بخش کلی را در نظر گرفت.

ظرف و ظروف: برای راحتی و سبک بودن وسایل بهتر است ظروف پلاستیکی با خود به همراه داشته باشید. البته جنس و کیفیت ظروف پلاستیکی بسیار مهم است بنابراین می توانید یک پک از محصولات پلاستیکی برای پیک نیک خود انتخاب کنید. حتما نام سرویس پلاستیکی لیمون را شنیده اید و می دانید که یکی از بهترین برندها در زمینه تولید و فروش لوازم پلاستیکی می باشد.

کسب اطلاعات بیشتر: سبد پیک نیک درب دار لیمون

لیمون برای راحتی کار شما عزیزان پک کامل ظروف آشپزخانه را تهیه کرده و آن را در یک سبد کوچک جمع آوری کرده است. با استفاده از این سبد دیگر نگران ظروف مورد نیاز پیک نیک خود نخواهید بود. لوازمی مانند قاشق، چنگال، بشقاب، لیوان، پیش دستی، سبد سبزی، پیاله، ملاقه، کفگیر و … همگی جزو محصولاتی است که لیمون در یک پک برای شما جایگذاری کرده است.

  • چاقو: برای جلوگیری از خطرات احتمالی، حتما چاقو را بین چند لایه پارچه ضخیم قرار دهید.
  • آب آشامیدنی: بهتر است از کلمن یا بطری هایی که در یخچال خنک کرده اید استفاده کنید.
  • بساط چای: این قسمت شامل فلاسک، لیوان، قند و چای کیسه ای است.
  • سیخ و سینی: برای زمان پخت وسرو کباب به سیخ و یک سینی بزرگ نیاز دارید.
  • سفره یکبار مصرف، نان و مایع دستشویی

بساط چای از دیگر لوازم مورد نیز ایرانی ها در پیک نیک می باشد. بردن لیوان های شیشه ای سبب شکستن و ایجاد خسارت شود. ولی می توانید از سرویس چای خوری لیمون استفاده کنید. این سرویس در تعداد های مختلف 4 تایی و 6 تایی به فروش می رسد و درون آن لیوان هایی با نشانگر رنگی، جای قند و چای و یک سبد وجود دارد.

در پیک نیک به چه وسایلی نیاز داریم؟

در بخش های پیشین پک هایی معرفی شد که با استفاده از آن ها می توانید به راحتی تمامی وسایل لازم برای پیک نیک را در یک سبد جای دهید و نگران جا ماندن هیچ وسیله ای نباشید. علاوه بر شرکت لیمون، شرکت های دیگری نیز در زمینه فروش محصولات پلاستیکی در حال فعالیت می باشند. در صورتی که می خواهید قیمت و کیفیت این محصولات را با هم مقایسه کنید می توانید به فروشگاه دانیال پلاستیک مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را با رنگبندی مورد نظر خود خریداری کنید.

شما میتوانید با مراجعه به سرویس مسافرتی مراجعه کنید.

شما می توانید انواع لوازم خانه و آشپزخانه را با بهترین برندهای موجود مانند لیمون، هومتکس، یونیک، رضا و… در سایت فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه دانیال پلاستیک ببینید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای دوام و کیفیت بالا هستند. جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع رنده به فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه دانیال پلاستیک مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید