788768768778 1

شرایط تست و مرجوعی کالا:
رعایت کردن حق خریدار و فراهم کردن رضایت کامل مشتری هدفی هست که مجموعه ی دانیال پلاسکو همواره در تحقق آن کوشیده هست. محصولات بارگذاری شده در وبسایت دانیال پلاسکو، با دقت بررسی شده‌اند و اجناسی که برای مشتری ارسال می‌شود، کاملا مطابق با محصولات روی سایت است.

شرایط مرجوعی کالا چیست ؟

در صورت رخ دادن هر یک از موارد زیر می توانید کالای خود را مرجوع کنید.

وجود خرابی یا نقص ظاهری در کالا:
در صورتی که محصول ارسال شده دچار شکستگی خیلی زیاد و جدی باشد به طوری که در روند استفاده از محصول خلال ایجاد شود.

ارسال محصول اشتباه:
وجود اختلاف بین سایز یا مدل کالای ارسال شده و محصول موجود در سایت.

توجه: تمامی بسته ها بیمه هستند. لطفا هنگام تحویل بسته درب منزل، در حضور مامور پست اجناس را چک کرده و از سالم بودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

چه شرایطی شامل برگشت کالا نمی‌شود:
کالا هایی که در سایت به صورت رندوم ارسال می‌شوند (از نظر رنگ، طرح و مدل ، سایز ). اگر محصولی پیرو این قاعده باشد، حتما در بخش توضیحات کوتاه درباره محصول، عبارت “ارسال رندوم” ذکر می‌شود.

اجناسی که پلمپ آنها باز شده است:
برخی از اجناس با باز شدن بسته بندی قابلیت فروش خود را از دست می‌دهند و قابل فروش نیستند ( مانند لوازم بهداشتی، لوازم آرایشی ، اجناس برند).

کالاهایی که در اثر استفاده ی نادرست آسیب دیده اند:
کالاهایی که به دلیل عدم استفاده درست و رعایت نکردن موارد توصیه شده، دچار آسیب دیدگی شده و قابل استفاده و بازگردانی به کارخانه نیستند.

برای مرجوع کردن چند روز زمان داریم ؟
از زمانی که مرسوله به دست شما می‌رسد تا ۳ روز مهلت دارید در صورت وجود مشکل، پس از هماهنگی با بخش پشتیبانی، کالای مورد نظر را مرجوع کنید.

توجه: در صورتی که از جنس کالا خوشتان نیامده و مدل دیگه ای از کالا را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با هزینه‌ی خود کالا را مرجوع کنید.

از چه طریق مرسوله را برگشت بزنیم ؟
مرجوع اجناس فقط از طریق ارسال با پست امکان پذیر است و در صورتی که بسته را با تیپاکس، چاپار و … ارسال کنید، سایت دانیال پلاسکو از پرداخت هزینه ارسال معذور است.