محصولات لیمون

قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون

قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون

با بررسی قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون در خدمت شما هستیم. یکی از انواع ظروف پلاستیکی آشپزخانه که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد لگن و آبکش می باشد. از آبکش و لگن برای موارد مختلفی استفاده می شود که می توان از میان آن ها به شستشوی میوه، سبزیجات و سایر مواد غذایی اشاره داشت. موادی که از بیرون خریداری می کنید نیازمند شستشو و ضدعفونی می باشد می بایست ظروفی داشته باشید که بتوانید مواد خریداری شده مانند میوه را درون آن بشویید و سپس اجازه دهید که خشک شوند.

داشتن یک وسیله مناسب برای شستشوی میوه ها و سبزیجات موجب افزایش کارایی و سهولت در انجام کار می گردد. آبکش ها و لگن ها در مدل های متنوعی ارائه می گردد. برای مشاهده قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون می توانید به مجموعه دانیال پلاسکو مراجعه کنید. آبکش ها و لگن ها در سایزهای مختلف و در مدل های مختلفی مانند گرده، مستطیلی، مربعی به فروش می رسد. با توجه به نوع کارایی می توانید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

هنگام مشاهده قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون حتما مشاهده کرده اید که بعضی از آبکش ها با لگن ها یک اندازه هستند و می توان آبکش را درون لگن قرار داد. با داشتن این محصول به راحتی می توانید میوه ها و سبزیجات را بشویید و سپس آن را درون آبکش بریزید و لگن را زیر آن قرار دهید تا آب سبزیجات برود. اما در صورتی که آبکش را به صورت تکی خریداری کرده باشید می بایست زیر آبکش سینی قرار دهید تا از آب مواد شسته شده درون سینی ریخته شود.

نسل های مختلف آبکش ها

با بررسی قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون همراه شما هستیم. همان طور که می دانید در گذشته جنس بدنه آبکش ها و لگن ها از آلومینیوم، مس، برنج و … بوده است که ممکن است در خانه های قدیمی هنوز هم موجود باشد. وزن این محصولات بالا بوده و در هنگام جابجایی افراد دچار مشکل می شدند. از همه مهم تر اینکه تنوع آبکش ها بسیار کم بوده و اکثر آن ها به صورت دست ساز ساخته شده است. اما در این میان به دلیل طول عمر بالا بسایر مورد توجه افراد بوده است.

آن چیزی که این روزها در میان لوازم آشپزخانه دیده می شود آبکش های پلاستیکی می باشد که در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه شده است. سلیقه مردم تغییر کرده است و کمتر کسی به دنیال آبکش های فلزی می باشد. شما می توانید پس از مشاهده قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون بهترین رنگ را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

آبکش لگن دار یا لگن آبکش دار

بسیاری از مردم تصور می کنند که این دو یکی است و تنها نام آن ها جابجا شده است. اما واقعیت این است که این دو محصول کاملا جدا از یکدیگر می باشند و هر کدام دارای فعالیت جداگانه ای می باشد. آبکش لگن دار همان وسیله ای است که در تمامی خانه ها یافت می شود و دارای یک لگن اندکی بزرگتر از آبکش است که باعث می شود آبکش به طور کامل درون لگن قرار بگیرد. در این وسیله لگن به راحتی می تواند از آبکش جدا شود و حتی به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرد.

تفاوتی که در دو محصول گفته شده مشخص می باشد این است که، وجود آبکش به همراه لگن در آبکش لگن دار است، ولی در لگن آبکش دار محصول یک لگن بزرگ است که کنار آن یک آبکش کوچک نیز تعبیه شده است.

ازلگن آبکش داربرای مواد غذایی سرد استفاده می ‌کنند. به عنوان مثال برای شست و شوی صیفی جات، سبزیجات، میوه جات و… کاربرد بیشتری دارد. لگن بزرگ که در یک گوشه آن یک آبکش کوچک متحرک تعبیه شده است ؛ در هنگام شستشوی مواد غذایی به شما کمک می ‌کند که از لگن آن برای شست‌ و شو و از قسمت دیگر آن به عنوان نگه ‌دارنده جهت خروج مواد غذایی به بیرون و جدا شدن از آب داخل لگن استفاده کنید.

از مزایای لگن آبکش دار می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ادغام شدن دو محصول در یک محصول اشاره کرد.
  • وزن سبک و طراحی زیبای آن باعث شده افراد زیادی را به سمت خود جذب کند.
  • در هنگام آشپزی کار را برای خانم های خانه دار بسیار آسان تر کرده است.
  • مدت زمان شستشو و تخلیه آب در کمترین زمان ممکن اتفاق می افتد.
  • از انواع کلی این دسته از محصولات موجود در بازار می‌توان به آبکش های برنج شوی، پایه دار تاشو، استیل ۶ تکه، کشودار و … اشاره کرد.
  • اگرقصد خرید این نوع محصولات را دارید باید به شما بگوییم که هر دو نوع محصول مورد نیاز آشپزخانه شما می باشد.
  • این محصولات از تنوع بالای برخوردار هستند و شما می توانید به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه تان آن را ست کنید.

قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون

تا بدینجا در مورد ویژگی های لگن و آبکش و دلیل لزوم وجود آن در خانه به بحث و بررسی پرداختیم. شما عزیزان جهت مشاهده قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون می توانید به فروشگاه دانیال پلاسکو مراجعه کنید و این محصول را با بهترین قیمت خریداری کنید. همچنین می توانید در دیگر بخش های فروشگاه محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل آن را دریافت کنید.

یک نظر در “قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون

دیدگاهتان را بنویسید