محصولات دانیال

مگس کش پلاستیکی دستی

مگس کش پلاستیکی دستی

مگس کش پلاستیکی دستی یکی از محصولات پر فروش شرکت های تولید کننده لوازم پلاستیکی می باشد. از گذشته های دور تا به امروز همواره انسان با وجود حشرات مزاحم در اطراف خود مشکل داشته و همواره در پی راه حلی برای از بین بردن آن ها بوده است. یکی از راه حل هایی که بسیار نیز پر کاربرد بوده و قدمت بسیار زیادی داشته و هم اکنون نیز از آن استفاده می شود استفاده از مگس کش دستی می باشد.

اختراع مگس کش دستی را می توان به انسان های اولیه نسبت داد زمانی که از چوب و چماق برای شکار استفاده می کردند. آن زمان مگس کش ها به صورتی که امروزه رواج داشتند نبودند و به عبارتی می توان گفت از همان چوب ها برای از بین بردن حشرات استفاده می شده است. با گذشت زمان مگس کش دستی شکل دیگری به خود گرفت و از حالت گرد استوانه ای به حالتی پخ تر و صافتر تبدیل شد.

پس از سال ها و دگرگونی هایی که تاریخ بشریت به خود دید مگس کش دستی در سر خود دارای حالتی توری شد تا بتواند با گذر هوا از بین آن سرعت را افزایش دهد و قبل از پریدن حشره آن را نابود کند. همچنین با این حالت توری شکل مگس کش دستی سبک تر نیز شد و استفاده از آن بسیار راحت تر شد.

با گرمتر شدن هوا شما هرساله شاهد آن خواهید بود که سر و کله حشرات به محل زندگی شما باز می شود. در این زمان است که شما به این فکر می افتید که چگونه می توان از شر حشرات خلاص شد؟ و بهترین جواب برای شما استفاده از مگس کش پلاستیکی دستی می باشد.

مزیت مگس کش پلاستیکی دستی

همانطور که گفته شد انسان همواره در پی نابود سازی حشرات محل زندگی خود می باشد. گاه با مواد شیمیایی و آفات گاه با همین مگس کش پلاستیکی.

چیزی که بسیار واضح است راه های مختلف از بین بردن حشرات است اما واقعا کدام راه بهترین است؟ این جواب کاملا بستگی به خود شما دارد. یکی از راه ها مواد شیمیایی می باشد. این مواد و سموم با پخش شدن در محیط حشرات را نابود می سازند و سرعت از بین بردن آن ها بسیار بالاست و تعداد زیادی را نیز نابود می سازند. اما دانشمندان با کار بر روی این مواد شیمیایی دریافتند که استفاده از این گونه مواد بسیار پرخطر بوده و در گذر زمان باعث ایجاد بیماری های زیادی می شود.

اگر به سلامت خود و خانواده اهمیت می دهید و استفاده از اینگونه حشره کش ها را پیشنهاد نمی دهیم. ای حشره کش ها درست است که سرعت از بین بردن بسیار بالایی دارند و شما را سریعتر از شر حشرات خلاص می کنند اما آثار بدی بر روی بدن انسان بجای خواهند گذاشت.

یکی از موارد پر کاربرد دیگر برای از بین بردن حشرات استفاده از مگس کش دستی می باشد. مگس کش های دستی که قدمت زیادی دارند امروزه با نام مگس کش انبردار و یا مگس کش پلاستیکی شناخته می شوند. این نوع از حشره کش ها بسیار کم خطر بوده و دیگر زیانی به شما وارد نمی کنند. شما می توانید به راحتی از آن برای از بین بردن حشرات استفاده کنید.

توصیه ما به شما این است که زمانی که می خواهید از این مگس کش استفاده کنید درها و پنجره ها را ببندید تا مگس و پشه جدیدی وارد منزل نشود و بعد شروع به استفاده از مگس کش پلاستیکی کنید.

نکات خرید مگس کش پلاستیکی دستی

زمانی که به دنبال یک محصول خوب در بازار می گردید شاهد انواع مختلف برندهایی خواهید بود که در این زمینه محصول مد نظر شما را تولید کرده اند. مگس کش پلاستیکی دستی نیز از این نوع می باشد. انواع مگس کش ها وجود دارد انواع باید نکاتی را مد نظر داشته باشید در حین خرید. از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس مگس کش: یکی از نکاتی که حتما باید مد نظر داشته باشید در حین خرید مگس کش دستی پلاستیکی جنس پلاستیک آن است. جنس پلاستیک بسیار مهم بوده زیرا اگر جنس پلاستیک نامرغوب باشد بعد از چند بار استفاده کردن دچار شکستگی می شود. برند دانیال پلاستیک یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید مگس کش انبردار می باشد.

رنگ مگس کش: یکی دیگر از موارد رنگ مگس کش ها می باشد. این کاملا سلیغه ای بوده و بستگی دارد شما در خانه از چه رنگی از لوازم پلاستیکی استفاده می کنید و یا علاقه دارید مگس کش شما چه رنگی را دارا باشد.

خرید عمده مگس کش دستی پلاستیکی

برای همکاران محترم که در کار خرید و فروش لوازم پلاستیکی هستند سایت دانیال پلاسکو پیشنهادات ویژه ای دارد و شما می توانید با با تماس با یکی از شماره های موجود در سایت از قیمت های ویژه ی همکاری ما اطلاع یابید. دانیال پلاسکو (دانیال پلاستیک) مفتخر است تا با ارائه بهترین ها در زمینه لوازم پلاستیکی منزل شما را در کارتان یاری نماید.

دانیال پلاسکو

 سبزوار-خیابان مدرس-حدفاصل مدرس ۲۸ و بسیج- دانیال پلاستیک
 تلفن : (۰۵۱) ۴۴۲۳۱۶۱۳
تلفن : ۰۹۱۵۹۷۱۱۶۱۴
تلفن : ۰۹۱۵۹۷۱۱۶۱۳
تلفن : ۰۹۱۵۹۱۳۱۶۱۳
 فکس : (۰۵۱) ۴۴۲۴۱۶۱۳
ارسال به سرتاسر ایران

یک نظر در “مگس کش پلاستیکی دستی

دیدگاهتان را بنویسید