سرویس جهیزیه لیمون

نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون به چه صورت است؟ اگر شما نیز یکی از این تی ها را برای نظافت منزل خود خریده اید ولی نمی دانید که به چه صورت باید از آن استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید. پیش از اینکه کف خانه ها سرامیک نبود برای تمیز کردن آن به گمانم به جارو اکتفا می کردند. اما این روزها کف بسیاری از از منازل از سرامیک می باشد و تمیز کرد آن تنها با جارو امکان پذیر نمی باشد. به همین دلیل باید حتما باید از یک دستمال نم دار برای گرد و خاک گیری استفاده کرد. خم شدن بیش از حد برای تمیز کردن کف زمین به مرور به اعضای بدن انسان آسیب وارد می کند. به همین دلیل بهترین راه استفاده از تی می باشد.

داشتن تی مانع از این می شود که شما به طور مداوم خم شوید و بخواهید کف زمین را تمیز کنید. در میان انواع مختلفی از تی ها یکی از محبوب ترین مدل های تی چرخشی پدال دار لیمون می باشد که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. اما نحوه استفاده از آن اندکی متفاوت است. در این مقاله می خواهیم شما را با نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون که یکی از محصولات لیمون می باشد، آشنا کنیم. با مجموعه دانیال پلاستیک همراه باشید.

مزایای استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

جهت نظافت کف و دیواره خانه و یا شرکت و محل کار خود نیاز به یک تی نخی دارید که داری دسته ای بلند و در عین حال سبک باشد. بهترین گزینه خرید تی چرخشی پدال دار لیمون است. این تی با قابلیت شستشوی آسان و نخ میکروفایبر اعلا بهترین انتخاب برای شما می باشد. در ادامه می خواهیم برخی از مزایای خرید تی چرخشی پدال دار لیمون را برای شما بیان کنیم. با ما همراه باشید.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید سرویس جهیزیه لیمون

حداقل مصرف انرژی، زمان و بدون نیاز به برق: آبگیری که درون سطل تعبیه شده است با استفاده از یک پدال کار می کند و نیازی به استفاده از برق برای آبگیری ندارید. در عین حال استفاده از آن آسان است و بدون تماس دست با کثیفی می توانید تی را آبگیری کنید.

ساخته شده از الیاف میکروفایبر: افشانک میکروفایبر در قسمت سر طی دارای قابلیت جذب بالای چرک، کثیفی، لکه و مو را دارد. جنس این الیاف بسیار نرم بوده و تمامی کناره های دیواره ها را نیز به راحتی می توانید با آن تمیز کنید.

استفاده آسان و بدون دردسر: طراحی این تی به گونه ای می باشد که کمترین فشار به بدن و ماهیچه ها وارد می شود و در عین حال بیشترین کارایی را دارد. در نتیجه بدون خستگی و آسیب دیدگی بدن می توانید فضای مورد نظر را تمیز کنید.

چرخنده استیل: بخش چرخنده این محصول از جنس استیل ضد زنگ می باشد که دچار زنگ زدگی و خرابی نمی شود.

دارای دو محرک: این تی دارای دو بخش می باشد. قسمت داخلی سطل جهت شستشوی تی با فشار می باشد که نخ درون آب شسته می شود. بخش دوم خشک کن آن می باشد که برای حرکت آن یک پدال تعبیه شده است. این بخش با سرعت بسیار بالایی می تواند نخ تی را خشک کند.

مخزن مواد شوینده: تی چرخشی پدال دار لیمون یک عدد مخزن پمپی جهت نگهداری مواد شوینده با ظرفیت 50 سی سی می باشد.

درپوش تخلیه آب: جهت سهولت استفاده از تی شور درپوش تخلیه در زیر سطل قرار داده شده است که با باز کردن آن می توان تمامی محتویات داخل سطل را تخلیه کرد.

نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

تی چرخشی دارای جامایع و چرخ می باشد. برای استفاده از این محصول در ابتدا آب تمیز و یا مواد شوینده را داخل سطل آب تمیز ریخته و طی نخی را داخل آن می کنید. سپس تی را در قسمت سبد آبگیر قرارداده و کاملا چندین بار سبد چرخانده می شود تا تمامی آب از آن خارج شود. دوباره این عمل تکرار می شود تا به صورت کامل تی شسته شود. توجه داشته باشید به هنگام به هنگام کشیدن تی نخی بر روی سطح، آن را به چپ و راست حرکت دهید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید.

کسب اطلاعات بیشتر: قیمت و خرید ست آبکش و لگن لیمون

خرید تی چرخشی پدال دار لیمون

تا بدینجا در مورد مزایا و نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون به بحث و بررسی پرداختیم. همانطور که می دانید طی چرخشی برای هر خانه ای نیاز است چرا که بسیاری از کارها را با استفاده از این طی با سرعت بالایی می توان انجام داد. جهت خرید تی چرخشی پدال دار لیمون می توانید به فروشگاه دانیال پلاستیک مراجعه کنید و این محصول را با مناسب ترین قیمت سفارش دهید.

یک نظر در “نحوه استفاده از تی چرخشی پدال دار لیمون

دیدگاهتان را بنویسید