چطور به دانیال پلاستیک اعتماد کنم؟

یکی از تکراری ترین سوالاتی که همواره مشتری ها از ما میپرسدند این است که چطور میتونم به دانیال پلاستیک اعتماد کنم.

کلا یکی از بزرگترین چالش های فروشگاه اینترنتی اعتماد سازی است و از همین جهت فروشگاه های اینترنتی بسیاری از مشتری های خود را از دست میدهند. فراهم ساختن یک بستر امن برای خرید مشتری وظیفه ی فروشگاه اینترنتی است از همین رو گارد ایرانیان با چند روش ساده سعی در اعتماد سازی شما مشتری گرامی میباشد.

داشتن تور مجازی به جهت اعتماد سازی

دانیال پلاستیک درای فروشگاه حضوری میباشد و از انجایی که خیلی ها از شهر های دیگر قصد خرید از دانیال پلاستیک را دارند براشون مهمه که کالای مورد نظر را از چه فروشگاهی خریداری میکنند از همین رو میتوانید تور مجازی فروشگاه حضوری دانیال پلاستیک را مشاهده کنید تا به وسعت فروشگاه دانیال پلاستیک پی ببرید.

مجازی

داشتن اینماد

اینماد یکی از مواردی هست که تقریبا خیلی از فروشگاهای اینترنتی برای جلب اعتماد مشتری از مرکز توسعه ی تجارت الکترونیک تهیه میکنند و دانیال پلاستیک هم خود را موظف دانسته که نماد اعتماد الکترونیک را تهیه کند لازم به ذکر است که سابقه ی طولانی مدت اینماد خود نشانگر معتبر بودن فروشگاه اینترنتی میباشد. (خوشبختانه دانیال پلاستیک دارای بیش از دو سال سابقه در سامانه ی اینماد میباشد که نشانگر ثبات داشتن دانیال پلاستیک به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر میباشد.)

81

همکاری با باسلام

دانیال پلاسکو جهت اعتماد سازی مشتریان گرامی فعالیت خود را در باسلام شروع کرده برای اعتماد بیشتر میتوانید از طریق باسلام هم ثبت سفارش کنید همانطور که میدانید سایت باسلام به صورت واسط بین فروشنده و خریدار عمل میکند و تنها زمانی پول برای فروشنده (دانیال پلاستیک) واریز میشود که خریدار کالا را از مامور پست دریافت کرده باشد و به باسلام اظهار کند که کالا را صحیح و سالم از فروشنده (دانیال پلاستیک) تحویل گرفته است.

اگر قصد خرید کالایی از دانیال پلاستیک دارید و همچنان اعتماد کاملی به مجموعه ی ما ندارید میتوانید از صفحه ی رسمی دانیال پلاستیک در باسلام خرید خود را ثبت کنید.

image

مشاهده نظرات مشتریان در بسالم

به شما پیشنهاد میکنم که حتما نظرات کاربران را در باسلام مشاهده کنید.