محصولات دانیال

انواع جارو دستی نپتون + قیمت

انواع جارو دستی نپتون

یکی از موارد پر فروش در صنعت پلاستیک جارو دستی نپتون می باشد. جارو دستی نپتون مانند بسیاری دیگری از وسیله های موجود در بازار دارای انواع بسیاری می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع جارو دستی نپتون بپردازیم.

جارو دستی نپتون از دیرباز تا به امروز وسیله ای برای جمع آوری زباله های ریز از سطح فرش و قالی و موکت بوده است. گاهی زباله های ریزی در سطح خانه ریخته می شود که ارزش استفاده از جاروبرقی را ندارد و شما نمیخواهید از آن استفاده کنید و یا برق منزل رفته است و شما میخواهید هرچه زودتر خانه را تمیز کنید. گاهی نیز پیش می آید که ساعتی از شبانه روز است که در صورت روشن کردن جاروبرقی بقیه اعضا و یا همسایه آزرده خاطر می شوند، از این رو در این مواقع از جارو دستی نپتون استفاده می کنند.

یکی از بهتین وسیله ها برای جمع آوری زباله های ریز ریخته شده در سطح فرش و موکت همین جاروهای دستی نپتون می باشند. شما به راحتی و با صرف کمترین وقت و هزینه می توانید خانه ای تمیز داشته باشید.

همانطور که علم پیشرفت کرده است و تولید لوازم پلاستیک خانه و آشپزخانه به سمت راحت تر کردن کارها گام برداشته اند از این رو جارو دستی نپتون هم به مرور زمان انواع مختلفی پیدا کرده و این محصول پرطرفدار برای استفاده های گوناگون انواع مختلفی دارد. در اینجا ما قصد داریم انواع جارو دستی نپتون را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

جارو دستی نپتون تک محور

یکی از انواع جارو دستی نپتون نوع تک محور آن می باشد. این وسیله کوچک تر و ارزان تر از انواع دیگر جارو دستی می باشد و برای زباله های ریز تر و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های مثبت آن می توان به ارزانتر بودن و کمجا بودن آن اشاره کرد.

البته این محصول ویژگی های منفی نیز دارد. از جمله این ویژگی ها می توان به کوچک بودن برای برداشتن زباله های بیشتر، استفاده بیشتر نیروی انسانی و کوچک بودن آن اشاره کرد.

اگر شما دارای خانه ای کوچک هستید و کمتر به جارو دستی نپتون احتیاج پیدا می کنید پیشنهاد ما به شما این نو جارو دستی نپتون تک محور می باشد.

جارو دستی نپتون تک محور

جارو دستی نپتون تک محور

جارو دستی نپتون دو محور

یکی دیگر از انواع جارو دستی نپتون، جارو دستی نپتون دو محور می باشد. این نوع دارای دو محور برای جمع آوری زباله درون خود دارد و می تواند نسبت به مدل تک محور زباله های بیشتری را در هر راند برداشت کند. این وسیله بسیار بهتر از مدل تک محور می باشد. زیرا از نظر ابعتدی تفاوت چندانی با مدل تک محور نداشته و قیمت آن نیز بسیار به صرفه تر خواهد بود.

هر کدام از انواع جارو دستی نپتون را شما عزیزان می توانید از سایت دانیال پلاسکو تهیه فرمایید.

جارو دستی نپتون دو چرخ

جارو دستی نپتون دو چرخ دانیال پلاستیک

جارو دستی نپتون شش محور دسته دار

با گذر زمان و راحتتر شدن کارها یکی از وسیله های پلاستیکی که دچار پیشرفت شده است جارو دستی نپتون می باشد. نوع پیشرفته ی این وسیله نوع شش محور دسته دار می باشد. این وسیله علاوه بر اینکه شش محور برای برداشتن زباله ها از سطح فرش و موکت دارد، دارای یک دسته بلند نیز می باشد که دیگر نیاز به خم شدن شما برای جارو کردن نیست.

دسته این وسیله ها دونوع می باشد. پلاستیک فشرده و فلزی که دارای انواع مختلفی نیز هست و بنا به نوع و جنس دسته قیمت جارو دستی نپتون متغیر می شود.

این نوع از جاروهای دستی را با طرح ها و مدل های مختلفی مانند گل، کفشدوزک و غیره تولید می شوند و شما به راحتی با توجه به نیاز و سلیغه ای که دارید می توانید آن را تهیه بفرمایید.

جهت اطلاع از قیمت عمده فروش جارو دستی نپتون می توانید با یکی از شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن : (۰۵۱) ۴۴۲۳۱۶۱۳
تلفن : ۰۹۱۵۹۷۱۱۶۱۴
تلفن : ۰۹۱۵۹۷۱۱۶۱۳
تلفن : ۰۹۱۵۹۱۳۱۶۱۳

یک نظر در “انواع جارو دستی نپتون + قیمت

دیدگاهتان را بنویسید