ست ظرف شیشه ای 8 پارچه لیمون

سایز 1 :طول: 27cm   عرض: 27cm   ارتفاع: 11cm

سایز 2: طول: 22cm   عرض: 22cm   ارتفاع: 9cm

سایز 3 :طول: 17cm   عرض: 17cm   ارتفاع: 7.5cm

سایز 4: طول: 12cm   عرض: 12cm   ارتفاع: 6cm

۵۶۷,۰۰۰ تومان

پیشنهاد ویژه دانیال پلاستیک

توضیحات

توضیحات

ست ظرف شیشه ای 8 پارچه لیمون

همانطور که می دانید ظروف گوناگونی برای نگهداری از مواد غذایی عرضه می شوند که هر کدام از ویژگی‌ ها و مشخصات منحصر به فردی برخوردارند. ظروف نگهداری مواد غذایی فرهنگی و سنتی  در جنس های گوناگون از جمله پلاستیک ، شیشه و بلور ، استیل و… یافت می شوند که خانم های خانه دار با توجه به کارایی که مد نظر دارند نمونه دلخواه را انتخاب می کنند.

با این حال ظروف شیشه‌ ای به دلیل ویژگی‌ هایی که دارند به عنوان بهترین ظروف جهت نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی شناخته می شوند. این ویژگی باعث شده تا ظروف کاربردی زیادی از جنس بلور روانه بازار گردد و بخشی از نیاز خانم های خانه دار را برطرف کند.

یکی از این انواع ظرف‌های شیشه‌ای، ست ظرف 8 پارچه لیمون است که به دلیل ظاهر جذاب، ساختار مستحکم و کاربردهای متعدد، توجه بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است.این محصول کاربردی که با کیفیت بالایی ساخته شده است دارای نوار سیلیکونی برای جلوگیری از تبادل هوای موجب محافظت مواد غذایی در برابر باکتری های هوازی می شود. و از جذب و انتشار بوی نا مطبوع جلوگیری میکند. همچنین این ظروف قابل استفاده در یخچال ، فریزر، فر ، ماکروویو و ماشین ظرف شویی میباشند.

در این مقاله، به بررسی مزایا و کاربردهای این ظرف شیشه‌ای پرداخته خواهد شد.

مزایا ظرف شیشه ای 8 پارچه لیمون :

  1. طراحی جذاب و زیبا: ظاهر جذاب و زیبای ظرف 8 پارچه لیمون، آن را به یک عنصر دکوری مناسب برای هر محیطی تبدیل کرده است. طراحی‌های متنوع و رنگ‌های زنده این ظرف، جلب توجه هر کسی را جلب می‌کند.
  2. ساختار مستحکم: این ظرف از شیشه‌ی مرغوب ساخته شده است که باعث مقاومت بیشتر در برابر ضربه و حرارت می‌شود. این ویژگی مهم، اطمینان از ماندگاری طولانی‌مدت و استفاده مکرر از آن را فراهم می‌کند.

سایز ظروف شیشه ای سرو و نگهداری ۸ پارچه لیمون:

  • سایز ۱  طول: 27cm   عرض: 27cm   ارتفاع: 11cm
  • سایز ۲  طول: 22cm   عرض: 22cm   ارتفاع: 9cm
  • سایز ۳  طول: 17cm   عرض: 17cm   ارتفاع: 7.5cm
  • سایز ۴  طول: 12cm   عرض: 12cm   ارتفاع: 6cm

شما می توانید انواع متنوعی از این محصولات را در مجموعه دانیال پلاستیک مشاهده کنید.

فروشگاه دانیال پلاستیک 

ظرف شیشه ای 8 پارچه لیمون

 

محصولات پیشنهادی