سرویس-جهیزیه-نارین-لیمون
سرویس جهیزیه 58 پارچه نارین لیمون ۵,۹۰۰,۰۰۰ تومان
بازگشت به محصولات
اردو خوری لیمون ۵۲۰,۰۰۰ تومان

هولدر موبایل انگشتی

۹,۰۰۰ تومان۱۴,۰۰۰ تومان

بنفش
صورتی
مشکی
5 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
شناسه محصول: نامعلوم دسته: برچسب: ,

پیشنهاد ویژه دانیال پلاستیک

توضیحات

توضیحات

هولدر موبایل انگشتی

هولدر موبایل انگشتی دانیال پلاستیک یک محصول فوق العاده جذاب و کاربردی میباشد که در رنگ بندی های جذاب صورتی، صورتی پاستییلی، بنفش  و مشکی تولید شده است .

هولدر موبایل انگشتی در بسته بندی های دوعددی تولید میشود و با طراحی منحصر به فردی که دارد باعث میشود که به سادگی در دست قرار بگیرد و تلفن همراه به سادگی روی این هولدر موبایل قرار بگیرد.

این هولدر موبایل انگشی علاوه بر اینکه ظاهر زیبایی دارد و باعث میشود که تلفن همراه روی دست به خوبی قرار بگیرد امکان افتادن تلفن همراه را تا 60 درصد کمتر میکند.

نکته ی جالبی که در رابطه با هولدر موبایل انگشتی دوعددی دانیال پلاستیک وجود دارد این است که این هولدر با  تمامی گوشی های موبایل با سایز های متفاوت  سازگار دارد.

در ادامه به ویژگی های منحصر به فرد این هولدر موبایل انگشتی و مزیت های این هولدر نسبت به سایر هولدر های موجود در بازار میپردازیم.

قیمت مناسبت: قیمت هولدر نگهدارنده ی موبایل دانیال پلاستیک که در دسته بندی دو عددی به فروش میرسد بسیاری کم میباشد.

 

چسباندن عروسک ، و….

یکی دیگر از مزیت های هولدر موبایل انگشتی دو عددی دانیال پلاستیک امکان اتصال و یک اکسسوری مانند عروسک و… میباشد  به طوری که جلوه ی بسیاری زیبایی ایجاد میکند.

امکان اتصال اکسسوری به هولدر انگشتی موبایل دانیال پلاستیک

امکان قرار دادن تلفن همراه و تبلت به صورت افقی

حتما برای شما هم پیش آمده است که شب ها با تلفن همراه خود فیلم  ببینید و اینکه از نگه داشتن گوشی در دست های خود خسته شده باشیبد هولدر انگشتی دو عددی دانیال پلاستیک امکان قرار داددن گوشی به صورت افقی را برای شما میسر میسازد و تمایز این هولدر نسبت به هولدر های افقی موجود در بازار تعادل بالای این هولدر است . همچنین در حالت افقی لبه های هولدر روی صفحه ی نمایش تلفن همراه قرار نمیگیرد.

در ادامه ویدیوی قرار دادن تلفن همراه به صورت افقی را مشاهده میکنید و همچنین توجه داشته باشید که تعادل تلفن همراه روی هولدر بسیار زیاد میباشد.

 

 

قرار دادن افقی هولدر انگشتی موبایل دانیال پلاستیک

 

در ادامه به ویدیوی معرفی هولدر موبایل انگشتی دانیال پلاستیک میپردازیم.

محصولات پیشنهادی