صافی ایرانی 6

• جنس: فلز
• ابعاد:  سانتی متر
• وزن:  150 گرم
• مناسب ترین قیمت
• تضمین قیمت (پایین ترین قیمت دربازار)

۱۲,۰۰۰ تومان

26 عدد در انبار

11 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

پیشنهاد ویژه دانیال پلاستیک

توضیحات

توضیحات

صافی ایرانی 6

چای صاف کن ها از جنس استیل و پلاستیک تولید می شوند تفاله گیرهای مدل استیل خاصیت ضد زنگ زدگی دارند و از کیفیت ساخت و ماندگاری بالاتری برخوردارند به شما نیز توصیه میکنیم از مدلهای استیل استفاده نمایید مدلهای پلاستیکی در برابر حرارت مقاوم نیستند.

سایز مناسب

تفاله گیرهای چای دارای سایزهای مختلفی هستند انتخاب کردن سایز چای صاف کن بستگی به میزان استفاده شما خواهد داشت اگر جزو افرادی هستید که در طول روز زیاد نوشیدنی استفاده می کنید بهتر است مدلی نسبتا بزرگ و مناسب را برای استفاده کردن انتخاب کنید.

داشتن دسته

تفاله گیرها هم بصورت دسته دار و هم بصورت بدون دسته طراحی و ساخته می شوند چای صاف کن هایی که دارای دسته ای بلند هستند سهولت استفاده بهتر و آسان تری نسبت به دیگر مدلهای بدون دسته دارند به شما نیز توصیه میکنیم از تفاله گیرهای با دسته استفاده کنید.

قابلیت شستشو

اکثر لوازم آشپزخانه ای که امروزه تولید می شوند قابلیت شستشو توسط ماشین ظرفشویی را دارند با وجود این ویژگی دیگر نیازی به استفاده از دست برای شستشوی وسیله نخواهد بود بلکه وسیله را بعد از استفاده برای شستشوی درون ماشین ظرفشویی قرار می دهیم و اینگونه وسیله مورد نظر بصورت سریع و آسان تمیز و شسته می شود به همین دلیل تفاله گیری را انتخاب نمایید که این قابلیت را داشته باشد.

محصولات پیشنهادی