فایل پرونده 2 طبقه ناصر کد 602

  • ارسال همان روز با پست پیشتاز
  • تحویل ۲ الی ۵ روزه درب منزل
  • خرید بدون واسطه
  • تضمین قیمت (پایین ترین قیمت دربازار)
  • سایز محصول: 43*33*43

۴۸۵,۰۰۰ تومان

پیشنهاد ویژه دانیال پلاستیک

توضیحات

توضیحات

فایل پرونده 2 طبقه ناصر

فایل پرونده 2 طبقه ناصر پلاستیک کد 602 بخشی از مبلمان اداری محسوب می شود که برای نگهداری اسناد کاغذی در آن مورد استفاده قرار می گیرد. در ساده ترین حالت می توان گفت فایل های پرونده کشوهایی هستند که اقلام در آن ها ذخیره شده و به صورت بایگانی در می آید. در تمامی ادارات دولتی و خصوصی این فایل ها را مشاهده کرده اید. البته در برخی از موارد نیز از این فایل ها در منازل استفاده می شود و می توان برای جمع آوری و نگهداشتن انواع وسایل از آن استفاده کرد.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید فایل پرونده اداری را دارید اما با توجه به تنوع برندها و قیمت ها برای خرید به مشکل خورده اید اصلا نگران نباشید. مجموعه دانیال پلاستیک تمامی محصولات فایل پرونده را در یک مجموعه جمع کرده است و می توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

خرید فایل پرونده 2 طبقه ناصر پلاستیک کد 602

فایل اداری یا همان کمد بایگانی قطعه‌ای از مبلمان اداری است که معمولاً برای نگهداری اسناد کاغذی در پوشه‌های پرونده استفاده می‌شود. در ساده ترین حالت، محفظه‌ای برای کشوهایی است که اقلام در آن ذخیره می‌شوند. دو شکل رایج از کمدهای بایگانی فایل‌های عمودی و فایل‌های جانبی هستند. یک کمد فایل عمودی دارای کشوهایی است که از سمت کوتاه کابینت امتداد دارند. یک کمد فایل جانبی دارای کشوهایی است که از سمت بلند کابینت امتداد دارند.

خرید فایل پرونده اداری

در مورد فایل های بایگانی همانطور که می دانید تنوع زیادی وجود دارد بنابراین پیش از خرید کمی وقت بگذارید و آنچه را که نیاز دارید مورد بررسی قرار دهید. در وهله اول پس از مشخص شدن محل قرارگیری فایل پرونده اندازه فایل ها را بررسی کنید و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. جهت خرید فایل اداری در مدل های متنوع می توانید به فروشگاه دانیال پلاسکو مراجعه کنید و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

فایل پرونده 2 طبقه ناصر پلاستیک کد 602

محصولات پیشنهادی