محصولات لیمون

ست آبکش و لگن لیمون

ست آبکش و لگن لیمون

در صورتی که قصد خرید ست آبکش و لگن لیمون را دارید با ما همراه باشید. ابکش و لگن یکی از ساده ترین ابزارها در عین حال پرکاربردترین ابزارها در آشپزخانه محسوب می شود. این محصولات مصارف بسیار زیادی دارد و عموما به صورت پلاستیکی می باشد. البته حتما سرویس استیل آن را نیز مشاهده کرده اید. اما بسیاری از برندها ست ست آبکش و لگن را به صورت پلاستیکی در رنگ ها و مدل های متنوعی عرضه می کنند. یکی از این برندها لیمون می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. در صورتی که قصد خرید ست آبکش و لگن لیمون را دارید در ادامه مقاله با دانیال پلاسکو همراه باشید.

ویژگی های ست آبکش و لگن لیمون

این نوع ست ها از برند لیمون دارای ویژگی های مختلفی می باشند که از جمله آن ها می توان به پایه های کوچک آن در زیر آبکش و لگن اشاره داشت که باعث می شود کف ظروف از سطح زمین فاصله داشته باشد و در نتیجه آب درون آبکش نمانده و به راحتی خارج می شود.

کسب اطلاعات بیشتر: خرید آبکش و لگن

دومین ویژگی ست آبکش و لگن لیمون این است که در کناره های لبه بالا و دور آبکش زایده هایی وجود دارد که باعث می شود ظرف بر روی لگن و یا قابلمه به بهترین وجه ممکن قرار بگیرد. این ست ها دارای دو دسته کوچک نیز می باشند که برای حمل آسان تر از آن ها استفاده می شود. از دیگر مزایا و ویژگی های این ست می توان به امکان شستشوی آن در ماشین ظرفشویی اشاره داشت که نشان می دهد این ست مقاومت حرارتی بالایی دارد.

می دانید که اولین دلیل محبوبیت برند لیمون کیفیت آن می باشند بنابراین تمامی محصولات آن از جمله ست آبکش و لگن دارای کیفیت بسیار زیادی می باشند و به راحتی رنگ نمی گیرند. این محصول بسیار محبوب و شناخته شده می باشد که برای خرید آن می توانید به فروشگاه دانیال پلاسکو مراجعه کنید.

دوام بالا با رنگ بندی بسیار جذاب آن جلوه ی خاصی را به آشپزخانه شما می دهد. با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌ های مثبت و برجسته این آبکش، شستن و آبکشی انواع مواد غذایی راحت ‌تر و لذت ‌بخش‌ تر از همیشه انجام خواهد شد. جنس این مدل پلاستیک است و علاوه بر دوام و طول عمر بالا، در برابر حرارت آب داغ نیز بسیار مقاوم است. این ست ابکش و لگن لیمون را می‌ توان برای داخل سینک ظرف ‌شویی یا شستن و آبکش کردن مواد غذایی در حجم  کم و زیاد  استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های ست آبکش و لگن لیمون می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • ساخته شده از مواد اولیه ی مرغوب
  • دارای طراحی زیبا و با دوام
  • رنگ بندی زیبا و متناسب با  سلیقه ی خانواده ی ایرانی
  • رنگ بندی مختلف
  • ساخت ایران
  • 6 پارچه
  • سوراخهای در یک طرف از بالای بدنه لگن تعبیه شده است که در زمان آبکشی مانع از از ریزش محتویات داخل لگن می شود.
  • ست آبکش و لگن لیمون شامل سه عدد آبکش و لگن در سایز های کاربردی است.

ابعاد ست آبکش و لگن لیمون

ست های آبکش و لگن در ابعاد متنوعی ارائه می شوند تا تمامی مشتریان بتوانند گزینه مورد نظر خود را خریداری کنند. برخی از ابعاد ست های آبکش و لگن لیمون به شرح زیر می باشد:

  • سایز یک دارای ابعاد: طول 40 سانتیمتر، عرض 32 سانتیمتر، ارتفاع 14 سانتیمتر
  • سایز دو دارای ابعاد: طول 37 سانتیمتر، عرض 27 سانتیمتر، ارتفاع 11 سانتیمتر
  • سایز سه دارای ابعاد: طول 27 سانتیمتر، عرض 23 سانتیمتر، ارتفاع 9 سانتیمتر

کاربرد ست آبکش و لگن لیمون

لگن پلاستیکی در آشپزخانه برای شستشوی سبزیجات و میوه‌ها و … کاربرد فراوانی دارد، علاوه بر این برخی افراد برای استفاده در حمام نیز از لگن پلاستیکی با سایزهای بزرگ استفاده می‌کنند. اگر به وان‌های حمام نیز توجه کنید، می‌بینید که این وان‌ها از جنس پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده‌اند و تولید آن‎ها به گونه‌ای است که می‌توانند وزن سنگین را نیز تحمل کنند.

این محصول به صورت جداگانه با عنوان ست آبکش لگن تولید می‌شود که یک محصول منحصر به فرد در نوع خودش است. هدف از تولید این ست، فیکس شدن سبد روی لگن است که مشتری برای مصارفی مانند آبکش کردن برنج و یا شستشوی سبزی از آن استفاده می‌کند زیرا دیگر دغدغه  فیکس شدن آبکش روی لگن را ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید